(prestaro za odgovor)
Odijelo
Lunov
2006-02-05 12:44:41 UTC
Preporuke za kupovinu odijela u Zagrebu, molim, a da nije Armani, Boss...

Hvala
SanjaM
2006-02-05 12:50:31 UTC
Stara Vlaska. Butik se, ako se ne varam, zove Luna. Jako lijepa odijela.
itsmylife
2006-02-05 12:58:49 UTC
Post by Lunov
Preporuke za kupovinu odijela u Zagrebu, molim, a da nije Armani, Boss...
Hvala
Geno.Na krizanju Savske i Vukotinoviceve, pa malo prema onom auto salonu
(Tomic?)-bivsi "Fendi" duckas.
Filip
2006-02-05 13:16:20 UTC
Kamensko (2 dućana imaš), Varteks, ...
Hakuna Matata
2006-02-05 18:42:19 UTC
Lunov tvrdi:
| Preporuke za kupovinu odijela u Zagrebu, molim, a da nije Armani,
| Boss...

Getto, Dezmanov prolaz.
Nothing says 'I love you' like a quickie in the morning.
Lagonda
2006-02-06 06:52:42 UTC
Post by Lunov
Preporuke za kupovinu odijela u Zagrebu, molim, a da nije Armani, Boss...
Hvala
Heruc galerija. Rade vrlo kvalitetno. A i cijene su jako pristojne. Naspram
Boss-a i ostalih gluposti, ovi su bagatela.
Kengsinton
2006-02-06 10:27:08 UTC
Post by Lagonda
Post by Lunov
[...]
Estare Culto, sad veæ treæe kupljeno odijelo kod njih, najbolja na¹a
odijela,
Boss se moŸe sakriti. Cijena je stvarno umjerena za takvo odijelo.

SanjaM
2006-02-06 12:07:23 UTC
Koliko tamo u prosjeku kosta odijelo?
Lagonda
2006-02-06 13:14:48 UTC
Post by Kengsinton
Estare Culto, sad veæ treæe kupljeno odijelo kod njih, najbolja na¹a
odijela,
Boss se moŸe sakriti. Cijena je stvarno umjerena za takvo odijelo.
Da. Nekoc Enrico Coveri. Imam ih nekoliko. A kaj je najbolje, znam gospodju
koja je radila za tog covjeka. A Boss?? Majko mila kako smo se sprdali.
Kratko i jasno. Odijelo moze biti sugave kvalitete i bolje kvalitete. Pa
krenimo. HG ima predobra odijela. A Boss je skuplju za 3, 4 i vise puta.
Mislim, kad mu kravata kosta 800 kuna.... Ma daaaaaj....

Jos imam i karticu HG za 10 % popusta. :)

Da li i kosulje kupujes tamo?
Lagonda
2006-02-06 13:15:44 UTC
Post by SanjaM
Koliko tamo u prosjeku kosta odijelo?
Cca oko 2000-2500 kuna. Ovisi o materijalu i tako. Ali taj rang. Sigurno
neces naci odijelo za 10 000 kuna i kravate od 800 kao u Bossu.... Majko
mila...
I onda mi tip kaze kako neka kakasta boja ide super na tamno plavo odijelo.
A frend i ja se smijemo. I kad sam ga pitao, a koliko kosta vasa kravata i
odijelo?
Onda je samo zasutio. Jer sumnjam da decec ima palcu da si moze priustiti
odijelo od 10 000 kuna. I onda su mi najjaci kad te uvjeravaju u kvalitetu
samog tkanja....

LOL

:)
U HG mozes dobiti i karticu ako ces redovito kupovati. Onda ima 10 %
popusta. S tim da ne znam sad, da li njih moras pitati ili ces dobiti upit
za to. Ja se vise i ne sjecam, mislim da su mi prodavacice spomenule u samom
ducanu, pa sam ispunio listic. Ali, ok svota. 10% po deset posto...Pa kad
dodje Snizenje od 10 % onda imas 20 %.....
Slatko, kaj ne?

:)
Miro H
2006-02-07 08:32:15 UTC
Post by Lagonda
Post by Kengsinton
[...]
Nije ba¹ najuŸe vezano, ali da li netko zna gdje bi se mogla kupiti ko¹ulja
Emanuel Ungaro u Zagrebu?
Luka Djigas <ldigas@@gmail.com>
2006-02-07 11:31:46 UTC
Varteks na Trgu, Men's Point u Ilici na desno kada se ide od Trga.
Luka Djigas <ldigas@@gmail.com>
2006-02-07 11:33:02 UTC
Post by Luka Djigas <ldigas@@gmail.com>
Post by Lunov
Preporuke za kupovinu odijela u Zagrebu, molim, a da nije Armani, Boss...
Hvala
Varteks na Trgu, Men's Point u Ilici na desno kada se ide od Trga.
Mozda nebi bilo lose rjesenje i raspitati se kod krojaca po gradu.
Mislim da su dosta konkurentni u odnosu na cijene u ducanima.
Lagonda
2006-02-08 08:07:50 UTC
Post by Luka Djigas <ldigas@@gmail.com>
Mozda nebi bilo lose rjesenje i raspitati se kod krojaca po gradu.
Mislim da su dosta konkurentni u odnosu na cijene u ducanima.
Da, ja imam informaciju da se odijelo moze napraviti za 800 do 900 kuna.
Plus tvoj materijal. Ali zato mozes imati najjeftinije odijelo. Po mjeri. :)