(prestaro za odgovor)
Gdje prodati olovo i papir?
Bubba
2005-04-17 16:50:47 UTC
Ili da preformuliram, tko otkupljuje olovo i papir (cisti bijeli). Jos
bolje, postoji li netko tko otkupljuje sav papir (dakle, i onaj otiskani).

Radi se o kolicinama olova od oko tonu, oko pola tone cistog bijelog
papira svih formata i oko 5 tona odstampanog papira.
--
Kupio sam pistolj od svercera na crno,
Na tebe cu rado da potrosim zrno...
Miroslav Alkovic
2005-04-17 17:39:47 UTC
Post by Bubba
[...]
koliko trazis za kilogram olova. Mozda bih trebao stotinjak ili
dvjestotinjak kilograma, ovisno o obliku i naravno cijeni. Trebalo bi mi
nesto tipa oblika kao sto izgleda bumerang i da svaki takav komad ima
oko 10kg (ovo sad odoka pretpostavljam, mozda bi bilo dosta i 5 kg). Ako
nema takvog oblika, snasao bih se i s oblikom kvadra dimenzija otprilike
neke vece bombonijere, ali gore navedene mase...

ako i tako ne valja, da li bi se to nekako moglo obraditi da zadovolji
opisane potrebe?

ne zezam se, stvarno bih mogao to kupiti, ako se poklope svi gore
navedeni uvjeti te neki planovi koje imamo :-)
mozda cak olovo i nije najbolje rjesenje, ali bih volio znati cijenu :-)

pozdrav
THOR!
2005-04-17 18:40:36 UTC
Unija, Sarajevska cesta, ZG.

" KAD MISLIS DA TI SEVIH NJIH, ONI SEVE TEBE." (Napuljska)
THOR!
KLonZ
2005-04-17 18:56:00 UTC
Olovo se lako topi i oblikuje pa ti nie problem sam napravit kalupe i
napravit kaj oces
kiri
2005-04-17 19:44:06 UTC
On 17 Apr 2005 16:50:47 GMT
Post by Bubba
[...]
Olovo otkupljuju u reciklaznom dvoristu na uglu kad ides Slavonskom
avenijom prema istoku pa tocno na uglu na skretanju za Culinecku ...

No, lova koju dobijes je smijesna i jedva ce ti isplatiti prijevoz do
tamo, ja sam za 6 akumulatora dobio 22 kune i par lipa :))
ZoxX
2005-04-17 22:58:34 UTC
Ti si to probao u kuhinji na štednjaku s 200 kila olova?
Miroslav Alkovic
2005-04-17 23:22:58 UTC
Post by THOR!
Unija, Sarajevska cesta, ZG.
znas li cijenu mozda (moze i otprilike)
Bubba
2005-04-18 07:04:12 UTC
ZoxX's log on stardate 18 tra 2005
Post by KLonZ
Olovo se lako topi i oblikuje pa ti nie problem sam napravit kalupe i
napravit kaj oces
Ti si to probao u kuhinji na ?tednjaku s 200 kila olova?
Let lampa na plin iz boce sasvim ucinokovito radi taj posao. Nesto veci
problem predstavlja naci zeljeni kalup, no ni to nije problem.