zlato, burme
(prestaro za odgovor)
XAM
2006-02-15 21:57:59 UTC
Koju zlatarnu preporucate sa vecim izborom burmi i normalnim cijenama?
Pozdraf
nemam mail
2006-02-16 07:24:37 UTC
Post by XAM
Koju zlatarnu preporucate sa vecim izborom burmi i normalnim cijenama?
Pozdraf
Zlatarna KRIZEK u Oktogonu na trgu, izbor vise nego odlican a cijene...
Kolko para tolko i muzike

BTW. ja sam sebi kupio vjencano prstenje tamo
Patricija
Zlatarna Maric na Koncarevoj odma do parka stara Tresnjevka
Legenda
2006-02-16 08:13:27 UTC
Moj prijedlog je zlatarna ''Koci'' pored Tre¹njevaèkog placa, tamo sam i sam
kupio vjenèano prstenje. Nemaju ba¹ veliki izbor gotovog prstenja ali imaju
velik katalog iz kojeg mogu izraditi ¹to hoæe¹. Tako smo moja draga i ja
naruèili kombinaciju ''KriŸekovog'' prstena i jedne na¹e ideje koju su
uspje¹no izrealizirali tako da smo jako zadovoljni. Dodatni plus je bio taj
da je cijena bila prilièno niŸa za zahtijevnije prstene nego kod razvikanog
''KriŸeka''.

Pozdrav
Hrvoje Znaor
2006-02-16 09:03:22 UTC
Moj prijedlog je zlatarna ''Koci'' pored Trešnjevačkog placa, tamo sam i sam
kupio vjenčano prstenje. Nemaju baš veliki izbor gotovog prstenja ali imaju
velik katalog iz kojeg mogu izraditi što hoćeš. Tako smo moja draga i ja
naručili kombinaciju ''Križekovog'' prstena i jedne naše ideje koju su
uspješno izrealizirali tako da smo jako zadovoljni. Dodatni plus je bio taj
da je cijena bila prilično niža za zahtijevnije prstene nego kod razvikanog
''Križeka''.
Potpisujem za Kocija.
Uljudni, veliki izbor, dobili dobar popust.

Pozdrav,
Hrvoje Znaor
--
znaor.com
WebDesign - Programing - Flash Multimedia
web: http://www.znaor.com
Hakuna Matata
2006-02-16 21:33:39 UTC
Legenda tvrdi:
> [...]
| zadovoljni. Dodatni plus je bio taj da je cijena bila prilièno niŸa
| za zahtijevnije prstene nego kod razvikanog ''KriŸeka''.

Jos jedan glas za Kocija.
Nothing says 'I love you' like a quickie in the morning.
2006-02-16 09:25:30 UTC
Post by XAM
Koju zlatarnu preporucate sa vecim izborom burmi i normalnim cijenama?
Pozdraf
Moje saucesce :)