Rezanje pleksiglasa
(prestaro za odgovor)
Zorz
2007-09-25 11:20:30 UTC
Zanima me da li netko zna tko bi mogao rezati pleksiglas, trazio sam staklare, ali
oni to ne rade...

Radi se o ploci od 70 * 40, a ja bi trebao manje ploce raznih velicina (npr. 10*50,
10*40...)
++_klan_++
2007-09-25 11:45:31 UTC
Post by Zorz
Radi se o ploci od 70 * 40, a ja bi trebao manje ploce raznih velicina (npr. 10*50,
10*40...)
Nova Forma d.o.o. - Selska 72

oni se bave pleksiglasom, pa njih pitaj.
Zorz
2007-09-25 19:13:07 UTC
Post by ++_klan_++
Nova Forma d.o.o. - Selska 72
oni se bave pleksiglasom, pa njih pitaj.
e hvala, cuo sam se s njima i mogu to napraviti
treba mi dosta toga pa mi je komplicirano sam rezat

Celtis Australis
2007-09-25 13:45:56 UTC
Post by Zorz
[...]
ReŸi ga sam. Treba ti stol za podlogu, ravnalo, flomaster i skalpel,
najbolji je onaj najjeftiniji s noŸem od 18 mm.
izmjeri, obiljeŸi, stavi ravnalo, jako stisni i povuci lagano noŸem. (Ne
mrdaj ravnalo!!!) Povuci tako par puta, sve jaèe i jaèe, a onda noŸ okreni i
tupom stranom pritisni "du¹manski". Tako nekoliko puta.
Kad dobije¹ kanal od milimetra, plexi gurni preko ruba stola i slomij. Ne
boj se, puknut æe po liniji, garantiram !!! Jedino mora¹ paziti da noŸem
"reŸe¹" skroz do (i preko) kraja plexija.
Nedostatak ove metode je taj ¹to je jako te¹ko rezati ploèu veæ od 5 mm i
¹to su boèni, odrezani rubovi mutni, tj. nisu ispolirani.
Prednost je ¹to radi¹ onako kako ti Ÿeli¹ i sav potreban akat ima¹ na dohvat
ruke.
®.
2007-09-25 18:08:30 UTC
Post by Zorz
[...]
Sam. Kutnom brusilicom s dijamantnom reznom ploèom (za keramiku). Iscrta¹ i
njeŸno po crti. Oèale obavezno! Bolje ne treba za ravni rez.