LESNINA kuhinja - problemi
(prestaro za odgovor)
flik
2007-04-19 13:48:52 UTC
Znam da mozda nije prava grupa, ali neka se cuje!

Evo zelio bi podjeliti svoje iskustvo s kupnjom i problemima u
lesnini.

Sve je pocelo u 7 mj. 2006. kada sam narucio i platio kuhinju SVEA u
lesnini. U cijenu kuhinje od oko 15000 kn bez aparata je bila
ukljucena besplatna montaza i prilikom kupnje receno je da ce kuhinja
stici pocetkom 9. mj. Naravno da je kuhinja kasnila i na svu srecu
stigla je vec pocetkom 10. mj., ali kada je provjeravano s prodavacem
u lesnini bilo je receno da je montaza dogovorena s firmom koja to
radi za lesninu i dobio sam njihov mob. Kada sam ih nazvao naravno da
im nitko nije javio da moraju doci na montazu. Ljudi su bili super
susretljivi i cak su promjenili svoj raspored i dosli su na montazu
koja im je trajala cak i dulje nego sto su planirali, ali su odradili
kvalitetno i profesinalano svoj posao!

Tek tada pocinju moji problemi naime na dva viseca elementa su krivo
isporucena vrata koja su se otvarala na krivu stranu u udarala u
napu!
Tijekom slijedeca 2 dana pokusao sam telefonom dobiti nekoga u
lesnini
i prijaviti rekalmaciju, ali se nitko nije javljao! Dosta izivciran
situacijom poslao sam im fax u kojem sam sve opisao, ali je fax bio
usmjeren i na odjel kuhija i na neke malo vise djelatnike u lesnini!
gle cuda vec slijedeci dan me zovu i govore da su primili moju
reklamaciju i da ce je odmah proslijediti prema tvornici i da bih
trebao dobiti ispravna vrata kroz 2-3 tjedna!!! Niti pola sata
kasnije
me zovu i kazu da su kontaktirali tvornicu i da ce za rekalmaciju
trebati do 3 mjeseca, ALI DA U TO VRIJEME MOGU KORISTI KUHINJU!!!
Naravno dani prolaze tu i tamo ja zovem lesninu, ali naravno nitko se
javlja! To znaci svaki put kada bi trebao bilo kakvu informaciju
morao
bi otici do lesnine!

Nakon dva mjeseca nakon sto je moja rekalamacija "u proceduri" ispada
da je prodavac koji mi je prodao kuhinju otisao iz lesnine i da
zapravo nitko o tome ne zna nista i da ce mi se javiti kada provjere!
Javlju se i ispada da moja reklamacija nije "u proceduri" tj. da su
je
tek tada poslali tvornici, ali da se ne zna tocno tko je odgovoran za
krivu narudzbu posto je lesnina tocno narucila, pa je tvornica
poslala
krivu narudzbu, pa su u lesnini potvrdili tu krivu narudzbu!!! I da
se
jos ne zna tko ce snositi trosak reklamacije.I naravno da ce trebati
JOS 3 mjeseca da mi dodju vrata!

U periodu do dolaska vrata sam za svaku informaciju naravno ponovo
morao ici u lesninu jer se nitko nije javljao na telefon! I cak kada
su dosla vrata nisu se udostojili me nazvati i javiti da su dosla,
nego sam OPET morao ici tamo i pitati kada ce doci i gle cuda kazu da
su vrata stigla i da ce mi javiti kada ih zaprime! Javlju se i pitaju
me tko mi je bio monter kuhinje da mi poslalju iste ljude i da ce mi
se javiti! Ja ih molim da montaza bude u popodnevnim satima tako da
ne
moram ponovo uzimati slobodne dane radi te kuhinje. Prolazi jos par
dana, ali se ne javljaju, pa ja ne budi ljen nazovem ih i gle cuda
jave se! Kazu mi da da najbolje da mi daju broj od montera da se ja
sam dogovorim s njma kada da dodju jer je tako "jednostavnije" (mozda
njima!)! Nakon sto sam ih oprao preko telefona (osobu koja je bila
zaduzena za moju reklamaciju u lesnini) i malo sebi olaksao dusu cuo
sam se s monterom i sve dogovorio (opet su mi izasli u susret!
Hvala!)
Ljudi su se pojavili u dogovorenom terminu i odradili svoj posao
profesionalno!
I tako sam ja dobio svoja vrata u kuhinju u cijelosti pocetkom 4. mj.
2007. godine tj. 6 mjeseci nakon prvog datuma isporuke ili 8 mjeseci
nakon narudzbe.

Stoga ljudi ako bas morate kupovati u lesnini uzimajte robu koja je
na
skladistu i nadajte se da ce sve biti ok jer ako vas uhvate
reklamacije trebat ce vam puno srece/vremena i debeli zivci da ne
zadavite nekoga golim rukama!

Mozda je ovaj post dug, ali tu je samo dio onoga sto sam ja
prozivljavao s lesninom i sada kada ga na kraju citam cini se da sam
dosta smireno ja prosao kroz sve. To je vjerovatno iz razloga sto je
proslo nesto vise od 2 tjedna od kada je sve gotovo pa sam se malo
ohladio!

Sve u svemu SRETNO svim koji se bore s lesninom i slicnima!
gogo
2007-04-19 14:36:51 UTC
Post by flik
e pojavili u dogovorenom ter
interesantno je kako tu nekolicina pere po lesnini, pa se ovak sa strane
dobi dojam ko da se tam ne zna ko pije a ko placa.
da bi na kraju statistika pokazala da je to apsolutno kuca broj jedan po
prodaji namjestaja i u HR i u SLO.
pa bi se tako moglo doci do zakljucka da si ti samo jedna velika manjina
kaj se tice nezadovoljnih kupaca, kojih ima u svakoj bransi i u svakom
poslu.

ja sam btw. kupio u lesnini kompletan namjestaj za 98m2 i sve je bilo
manje vise u redu i u rokovima. sama kuhinja austrijskog DANa je
besprijekorna.
Danijel B.
2007-04-20 06:39:36 UTC
Post by gogo
da bi na kraju statistika pokazala da je to apsolutno kuca broj jedan po
prodaji namjestaja i u HR
Uz sve moguce Kike, Mime, Prime i sl? Ma daj molim te ...
U slo mozda i je. Kod nas sigurno nije.
--
Danijel B.

danijel [AltGr+V] baricevic com
gogo
2007-04-20 17:55:58 UTC
Post by Danijel B.
[2 citirane linije potisnute]
Uz sve moguce Kike, Mime, Prime i sl? Ma daj molim te ...
U slo mozda i je. Kod nas sigurno nije.
ak laze jutarnji, lazem i ja.
samo velim kaj sam procital.
Danijel B.
2007-04-21 10:37:30 UTC
Post by gogo
jutarnji
pih, to si trebao odmah reci ...
postoje novine, a postoje i jutarnji i 24h

Lagonda
2007-04-20 11:20:35 UTC
Post by gogo
[...]
Nije nekolicina. A da bas imaju neke kvalitetne stvari, nemaju. A ovo, kupe
od drugog pa oni to prodaju, pa tko bu to montiral i tak... Za te novce bi
to trebalo biti ipak malo ozbiljnije...
Ak je to kuca broj jedan po prodaji namjestaja, hm...
ax
2007-04-19 18:02:08 UTC
Post by flik
Znam da mozda nije prava grupa, ali neka se cuje!
Ima toga svugdje čak i sa "vrhunskim" markama.

Npr uđeš u kvazi firmu za design interijera i naručiš Scavollini kuhinju za
preko 30000 kn i onda ti kasni mjesec i pol, za sve dodatno što želiš kažu
nismo mi stolarska radiona.

Onda kad ti dođe kuhinja onda skužiš da od nekoliko vrata na donjim
elementima troja imaju krive ručke, dvoja su oštećena a jedna nisu niti
donjeli.

Nakon toga i to malo što su donjeli slažu dva dana i jedva slože.

A onda i dalje čekaš da ti dođu i ostala vrata, a za to vrijeme te
preplašeno/priglupa prodavačica svaki dan naziva i pita jel bi mogli
platiti ostatak jer je direktor ljut!?!

Sve to treba šamarat, galamit, vući po sudovima i sl.

Nitko nema lager, za sve se čeka a sve moraš platiti, a uz to su
prodavači polupismeni a monteri poluretardirani
Desiderius
2007-04-19 18:43:55 UTC
Ima toga svugdje èak i sa "vrhunskim" markama.
Npr uðe¹ u kvazi firmu za design interijera i naruèi¹ Scavollini kuhinju
za
preko 30000 kn i onda ti kasni mjesec i pol, za sve dodatno ¹to Ÿeli¹ kaŸu
nismo mi stolarska radiona.
po meni nitko normalan tko je novce zaradio na po¹ten naèin neæe dati
20,30,50 ili 80000 kn za drveni dio kuhinje.
To je obièan porez za budale. Ne Ÿelim nikoga vrijeðati ali za samo jedan
dio tog iznosa svaki stolar ti napravi kuhinju kakvu si zamisli¹. Ode¹ u
salon pokuæstva, poslika¹ to kaj ti se sviða, pokaŸe¹ majstoru i ode¹ u
Iverpan, Elgrad, SiŸe Kupres...odabere¹ materijal, i tamo ti sve na mjere
izreŸu a stolar ti sve to sastavi i montira. U Schachermayeru imaju sve
moguæe okove, ladice i ostalo. Ne da æe¹ imati identiènu kuhinju nego jo¹
bolju. Majstori obièno uzimaju 50 iznosa materijala a danas se u Zagrebu
moŸe naæi apsolutno sve ¹to se ugraðuje u kuhinje. Majstor æe ti dati i
garanciju na kvalitetu i sigurno ti neæe reæi: "nismo mi stolarska
radionica". :))
ax
2007-04-19 19:04:18 UTC
Post by Desiderius
Ima toga svugdje èak i sa "vrhunskim" markama.
Npr uðe¹ u kvazi firmu za design interijera i naruèi¹ Scavollini kuhinju
za
preko 30000 kn i onda ti kasni mjesec i pol, za sve dodatno ¹to ¾eli¹ ka¾u
nismo mi stolarska radiona.
po meni nitko normalan tko je novce zaradio na po¹ten naèin neæe dati
20,30,50 ili 80000 kn za drveni dio kuhinje.
Misliš? Sve ovisi koliko si zaradio.

Ako ideš tom logikom sve je porez za budale jel možeš i na podu kuhati i
prati suđe u kanti.

nekome je ta cifra smiješna (meni nije da se ne bi sad mislilo...)

A da se na kuhinji od 50 000 kn vidi da toliko košta, vidi se.
Post by Desiderius
To je obièan porez za budale. Ne ¾elim nikoga vrijeðati ali za samo jedan
dio tog iznosa svaki stolar ti napravi kuhinju kakvu si zamisli¹...
Prvo neki ljudi nemaju vremena obilaziti dućane s okovima i pedeset puta se
dogovarati sa stolarima, jer za to vrijeme koje bi izgubili možda uspiju
zaraditi tih 30000 kn.

Drugo stolar je stolar i radi sa drvetom većinom, a kod finijih kuhinja je
60% toga aluminij, drugo, ultra fini lak, koji (govorim iz svojeg iskustva)
pola stolara ne može izlakirati ili nabija cijene da se više ne isplati.

Treće ako za 3 godine hoću još jedan element onda kreću priče, znate nema
više tog materijala jer sam to uzimao od drugih, ova vodilica se više ne
proizvodi i sl (isto govorim iz iskustva)
Desiderius
2007-04-19 19:42:28 UTC
Ako ide¹ tom logikom sve je porez za budale jel moŸe¹ i na podu kuhati i
prati suðe u kanti.
nemoj pretjerivati
nekome je ta cifra smije¹na (meni nije da se ne bi sad mislilo...)
meni je smje¹na jer budale plaæaju ono ¹to ne vrijedi a moŸe se napraviti
jeftinije i bolje
A da se na kuhinji od 50 000 kn vidi da toliko ko¹ta, vidi se.
supruga mi je radila u firmi koja je prodavala talijansko smeæe, pardon
kuhinje koje su dolazile u takvom stanju da su montaŸeri popravljali i
prepravljali djelove
kako bi ih mogli postaviti. Sve su bile +30000 kn
Prvo neki ljudi nemaju vremena obilaziti duæane s okovima i pedeset puta
se
dogovarati sa stolarima, jer za to vrijeme koje bi izgubili moŸda uspiju
zaraditi tih 30000 kn.
Pa odu u prvi duæan i kupe najskuplju jer roðo ima takvu sliènu pa da ne
bude lo¹ija, ovaj jeftinija.
Drugo stolar je stolar i radi sa drvetom veæinom, a kod finijih kuhinja je
60% toga aluminij, drugo, ultra fini lak, koji (govorim iz svojeg iskustva)
pola stolara ne moŸe izlakirati ili nabija cijene da se vi¹e ne isplati.
Kuhinje su veæinom od obiènog iverala sa estetskim dodacima koji se svi mogu
kupiti kod nas. Svaki prosjeèan majstor to moŸe napraviti i bolje. Pa to je
kuhinja nije ¹vicarski sat.
Treæe ako za 3 godine hoæu jo¹ jedan element onda kreæu prièe, znate nema
vi¹e tog materijala jer sam to uzimao od drugih, ova vodilica se vi¹e ne
proizvodi i sl (isto govorim iz iskustva)
misli¹ da æe¹ frontu koju si kupio danas u Scavoliniju naæi i slijedeæe
godine?
pero
2007-04-19 19:52:13 UTC
Post by Desiderius
Kuhinje su veæinom od obiènog iverala sa estetskim dodacima koji se svi
mogu kupiti kod nas. Svaki prosjeèan majstor to moŸe napraviti i bolje. Pa
to je kuhinja nije ¹vicarski sat.
Istina. Znam jednog dobrog majstora, radi sto hoces, (kakav iveral?) ,
lakirani medijapan, sve ko po zelji, istina kosta (taj nije meni radio) ,
ali vjerujem da je ipak jeftinije od ....
Mozda i nije , ali je bolje. I moze za godinu dana , jos jedan dodatni dio.

Hocu reci , neman nista protiv da lovaci placaju sminku , ali slicno mozes
dobiti i ovdje , samo ako nadjes dobrog majstora. (IMO)
pozdrav pero
ax
2007-04-19 20:03:41 UTC
Post by Desiderius
A da se na kuhinji od 50 000 kn vidi da toliko ko¹ta, vidi se.
supruga mi je radila u firmi koja je prodavala talijansko smeæe, pardon
kuhinje koje su dolazile u takvom stanju da su monta¾eri popravljali i
prepravljali djelove
kako bi ih mogli postaviti. Sve su bile +30000 kn
Sve to stoji ima smeća naravno, ali još nisam vidio kuhinju od stolara koja
je bolja od vrhunske tvorničke. (vrhunske ne po cijeni, nego po kvaliteti)
Post by Desiderius
Prvo neki ljudi nemaju vremena obilaziti duæane s okovima i pedeset puta
se
dogovarati sa stolarima, jer za to vrijeme koje bi izgubili mo¾da uspiju
zaraditi tih 30000 kn.
Pa odu u prvi duæan i kupe najskuplju jer roðo ima takvu sliènu pa da ne
bude lo¹ija, ovaj jeftinija.
Balkanski mentalitet i hrvatski jal.
Nisu svi koji zarađuju rođe.
Nekome sat vremena košta koliko ti i ja zaradimo mjesečno.
Takvima je ljepše otići u fini salon nego se natezati sa pijanim Štefom
koji kupuje materijal u Furniru.
Post by Desiderius
Kuhinje su veæinom od obiènog iverala sa estetskim dodacima koji se svi mogu
kupiti kod nas. Svaki prosjeèan majstor to mo¾e napraviti i bolje. Pa to je
kuhinja nije ¹vicarski sat.
Sve ladice na Scavolliniju su aluminijske. Stolar to neće ni ne može
napraviti. Vrhunsko lakiranje je isto problem. Vrata ormarića od aluminija
sa pjeskarenim staklima npr.
Post by Desiderius
[...]
Da naručio sam neke dijelove nakon 2 godine i dobio identične, identično
polakirane, sa istim ručkicama. Isto tako sam i dobio set za popravljanje
ogrebotina na laku u istoj boji.

A npr stolar za neke ormariće u kupaoni, nije dva mjeseca poslje mogao naći
iste ručkice, jel "nemaju takvih više u Bauhausu gdje ih je kupio"

U mom prvom postu nije problem u tvornici, već u hrvatskim prodavačima.
pero
2007-04-19 20:15:03 UTC
"ax" <***@whocares.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:***@40tude.net...

Vrhunsko lakiranje je isto problem. Vrata ormariæa od aluminija
Post by ax
sa pjeskarenim staklima npr.
Ne znam za drugo , ali ovo stvarno ne bi trebao (i nije ) biti problem.
Mislim , imam doma lijepa vrata s alu okvirom i pjeskarenim staklom , fus
majstor , super izgleda.

Ali , tko hoce , neka placa, mozda se stvarno isplati. (na neki nacin)
Mozda bi i ja da mogu.
pozdrav pero
Desiderius
2007-04-19 20:37:06 UTC
Post by ax
Balkanski mentalitet i hrvatski jal.
Hvala Bogu nisam nikome jalan
Post by ax
Nisu svi koji zaraðuju roðe.
Malo sam karikirao jer znam kako neki kupuju. Radio sam u firmi koja ima
boutique sa sveèanim Ÿenskim haljinama i vidio od kakvih materijala se rade
te haljine i koliko ko¹taju i tko su osobe koje to kupuju. Nije bitno kako
izgleda, materijal isto tako nije bitan jer Ÿena koja obuæe tu haljinu ne
razlikuje svilu od sintetike, ali je bitno da je skupa jer si druge Ÿene to
ne mogu priu¹titi Prejadno.
Post by ax
Nekome sat vremena ko¹ta koliko ti i ja zaradimo mjeseèno.
Istina. Ima i takvih ali ti obièno paze ¹to kupuju jer nisu glupi da plaæaju
ne¹to ¹to toliko ne vrijedi. Ti radije daju da im se sve napravi po mjeri i
da imaju unikatnan namje¹taj.Ove kuhinje od 50-ak tisuæa kuna kupuju seljaci
koji ne znaju nego otiæi u prvi duèan koji ima zvuèno ime.
Post by ax
Takvima je ljep¹e otiæi u fini salon nego se natezati sa pijanim ©tefom
koji kupuje materijal u Furniru.
Pa nisu svi majstori pijani ©tefovi.
Post by ax
Sve ladice na Scavolliniju su aluminijske. Stolar to neæe ni ne moŸe
napraviti. Vrhunsko lakiranje je isto problem. Vrata ormariæa od aluminija
sa pjeskarenim staklima npr.
U Iver panu ima¹ Blum ladice koje su od aluminija i koje se zatvaraju tako
da ne lupaju. U Schachermayeru ima¹ aluminijskih okvira u koje stavlja¹
pjeskarena, lakirana ili neke treæevrste stakala. Izgledaju prejebeno.
Post by ax
Da naruèio sam neke dijelove nakon 2 godine i dobio identiène, identièno
polakirane, sa istim ruèkicama. Isto tako sam i dobio set za popravljanje
ogrebotina na laku u istoj boji.
MoŸda si imao sreæe :)
Post by ax
A npr stolar za neke ormariæe u kupaoni, nije dva mjeseca poslje mogao
naæi
iste ruèkice, jel "nemaju takvih vi¹e u Bauhausu gdje ih je kupio"
pa odmah kada kupuje¹, uzme¹ par komada za rezervu a po¹to su rupe manje
vi¹e univerzalne, u najgorem sluèaju za par godina promijeni¹ sve ruèkice i
osvjeŸi¹ namje¹taj.
Post by ax
U mom prvom postu nije problem u tvornici, veæ u hrvatskim prodavaèima.
pa ne proizvode trgovci, nego se ovi u Italiji prema nama pona¹aju kao da
smo u nekoj afrièkoj republici.
ax
2007-04-19 20:59:20 UTC
Post by Desiderius
Malo sam karikirao jer znam kako neki kupuju. Radio sam u firmi koja ima
boutique sa sveèanim ¾enskim haljinama i vidio od kakvih materijala se rade
te haljine i koliko ko¹taju i tko su osobe koje to kupuju. Nije bitno kako
izgleda, materijal isto tako nije bitan jer ¾ena koja obuæe tu haljinu ne
razlikuje svilu od sintetike, ali je bitno da je skupa jer si druge ¾ene to
ne mogu priu¹titi Prejadno.
A jebiga toga uvijek ima i uvijek će biti. Di ćeš se uzrujavati oko
primitivaca.
Post by Desiderius
Post by ax
[...]
Sve to stoji ali činjenica je da ja kad sam tražio majstora i zajebavao se
s time 2 mjeseca nije mi preostalo ništa drugo nego otići u Scavollini.
I strašno sam zadovoljan.Čak me nije ni koštalo previše, tj ne puno skuplje
od kvalitetnog stolara.
Post by Desiderius
Post by ax
Takvima je ljep¹e otiæi u fini salon nego se natezati sa pijanim ©tefom
koji kupuje materijal u Furniru.
Pa nisu svi majstori pijani ©tefovi.
A jebiga na sve koje sam ja naletio skoro pa su bili.
Post by Desiderius
Post by ax
Sve ladice na Scavolliniju su aluminijske. Stolar to neæe ni ne mo¾e
[...]
Vjerujem ti, pogotovo u zadnjih par godina ponuda dijelova je jako
napredovala. Prije par godina takve vodilice bilo je skoro nemoguće naći ai
ako si uspio koštale su prepapreno.

Al ovo za ladice mi je vrijedna informacija za ubuduće, hvala.
Post by Desiderius
Post by ax
U mom prvom postu nije problem u tvornici, veæ u hrvatskim prodavaèima.
pa ne proizvode trgovci, nego se ovi u Italiji prema nama pona¹aju kao da
smo u nekoj afrièkoj republici.
A znam a kaj ćeš kad skoro i jesmo ;)

Samo stav tvornice me ne zanima kada dajem lovu prodavaču.
Desiderius
2007-04-19 21:10:46 UTC
Sve to stoji ali èinjenica je da ja kad sam traŸio majstora i zajebavao se
s time 2 mjeseca nije mi preostalo ni¹ta drugo nego otiæi u Scavollini.
I stra¹no sam zadovoljan.Èak me nije ni ko¹talo previ¹e, tj ne puno
skuplje
od kvalitetnog stolara.
moŸda si stvarno bio lo¹e sreæe :(
Vjerujem ti, pogotovo u zadnjih par godina ponuda dijelova je jako
napredovala. Prije par godina takve vodilice bilo je skoro nemoguæe naæi
ai
ako si uspio ko¹tale su prepapreno.
Al ovo za ladice mi je vrijedna informacija za ubuduæe, hvala.
prije par godina nije bilo nièeg a danas stvarno ima sve kaj si zamisli¹. To
me jako veseli. :))
A znam a kaj æe¹ kad skoro i jesmo ;)
Ma mi smo za Talijane gospoda.
Lagonda
2007-04-20 11:34:39 UTC
Post by Desiderius
[...]
Naravno. Ali mozda je nekome tih nekoliko sati, dana ipak vrednije nego da
sam baulja... I to je stvar osobnog odabira. :)
Naravno, majstori mogu isto to odraditi za upol novaca. Naime, ja sam
kuhinju uzeo kod Mesarica. Drugu kuhinju sam slagao ajmo reci od identicnog
materijala ali sam sam uzimao fronte, okove i tak...
I majstor koji mi je radio stolariju u tom stanu je radio i kuhinju. Jer
spojiti dvije ploce iverala, hm, nije neka mudrost. E sad, pitanje je hoce
li se netko zezati s firmama ili majstorima.
Drugo, neki put ljudima zapnu detalji. Recimo, meni vece firme nisu mogle
napraviti kutni element kako sam si ja zamislio. Mesaric? Moze, kako ne.
Ajmo dalje...
Trece, frendovi su se uselili u novi stan, uredili ga bla bla... Isto imaju
radnu plocu u kut, kao i ja. Medjutim, taj koji je njima slagao je ta dva
komada ploca spojio na sljedeci nacin: Glavnu plocu ostavio kakva je,
ostatak je izrezao i spojio na ovu glavnu. Naravno, glavna s prednje strane
je zaobljena. I tako su oni odozgora stavili neku kao letvicu skroz malu
koja ne da estetski na nish ne lici nego je to i izbocina na radnoj ploci.
Kuzite? Bocni dio jedne (izrezani dio) spajaju na onaj zaobljeni dio. I
normalno da s vrha ima utor.
Mesaric je na licu mjesta to sve izmjerio, i urezao glavnu i tako spojio s
ostatkom. Kad se stanete u kuhinji, to sve izgleda kao jedna ploca. Nema
utora, letvica i kojekakvih sranja...

E sad, postoje neke cake gdje se pokazuje finoca izrade (sto naravno, ne
uvijek, ne opravdava visoke cijene u potpunosti).

Ali, malo se i treba potrgati i obici Schachermayer i tako... Nije to neka
nauka...
Iako odredjena sorta ljudi kaze, meni se to ne da. Jer pojma nemaju o tome.
I nije stvar u tome, nego se njima niti ne da u to malo udubiti.
Ali, opet, to su oni, ovo smo mi...
:)
Desiderius
2007-04-20 17:20:46 UTC
Post by Lagonda
[...]
u potpunosti se slaŸem sa tobom ali postoji i druga vrsta ljudi u koju bi
ubrojio i sebe koja uŸiva kada ureðuje bilo kaj po stanu pa tako i kuhinju.
Ja obiðem sve moguæe duæane, prelistam èasopise, surfam po Internetu,
iskombiniram tisuæu moguænosti i onda prenesem zamisli majstoru. Majstora
cijenim po tome, kada ga pitam, moŸe li to napraviti ili ne? kada mi poène
pametovati da to nije dobro, to se tako ne radi i slièno. Doviðenja. Naæi èu
onoga tko to moŸe.. Em je originalno, em napravim kako ja Ÿelim.
Marko
2007-04-24 12:15:19 UTC
Post by Desiderius
[...]
salon pokuæstva, poslika¹ to kaj ti se sviða, poka¾e¹ majstoru i ode¹ u
Iverpan, Elgrad, Si¾e Kupres...odabere¹ materijal, i tamo ti sve na mjere
izre¾u a stolar ti sve to sastavi i montira. U Schachermayeru imaju sve
moguæe okove, ladice i ostalo. Ne da æe¹ imati identiènu kuhinju nego jo¹
bolju. Majstori obièno uzimaju 50 iznosa materijala a danas se u Zagrebu
mo¾e naæi apsolutno sve ¹to se ugraðuje u kuhinje. Majstor æe ti dati i
garanciju na kvalitetu i sigurno ti neæe reæi: "nismo mi stolarska
radionica". :))
Ne gledaju svi na stvari kao ti.

Neki ljudi nemaju interesa obilaziti sve moguce samo-proglasene majstore
da bi prosli jeftinije, nego idu na mjesto gdje plate vise i dobiju
sto zele.

A sto se tice poreza na budale oni koji imaju novca ga puno manje
placaju od onih koji nemaju. Npr. oni koji imaju novca sigurno ga ne
trose u npr. Sportskim kladionicama i sl...
Desiderius
2007-04-26 07:48:38 UTC
Post by Marko
Ne gledaju svi na stvari kao ti.
Neki ljudi nemaju interesa obilaziti sve moguce samo-proglasene majstore
da bi prosli jeftinije, nego idu na mjesto gdje plate vise i dobiju sto
zele.
ne radi se o tome da bi prosli jeftinije, nego o tome da placas nesto sto
toliko ne vrijedi. Velika vecina ljudi koji imaju novaca, znam to iz osobnog
iskustva, ne zele da ih se radi majmunima. Kada ne bi bili takvi, ne bi
nikada ni imali novaca. Izuzeci su oni koji su do novaca dosli na sumnjiv
nacin, pa kako doslo, tako proslo.
Eto sam si se slozio sa mnom.
m***@hotmail.com
2007-06-04 20:19:36 UTC
Post by Marko
[...]
ljudi stvarno nemam pojma kakav je problem s tim kuhinjama i
namjestajem uopce?
ovo govorim iz tog razloga sto sam i sam radio u ovoj bransi i znam da
skoro nista nije nemoguce napraviti samo ako imas odgovarajuce alate i
materijale.
okovi za namjestaj? nista lakse , SCH ima sve sto se zamislit moze i
ne samo SCH.
dakle skoro sve sto se moze nacrtati moze se i napraviti.
vrata? kakva zelite ? alu okvir, masiva ( koja je usput budi receno
obicna bukva samo lakirana u raznim dezenima ), iveral, medijapan you
name it we have it.
vrijeme isporuke? to je do vas. koliko vam se zuri?!
cijena? cijena materijala +30-50% ovisi o zahtjevima narucitelja
Zrinka Grzan
2023-12-07 10:10:33 UTC
Još jedno negativno iskustvo vezano za Lesninu:

stiglo mi je dostavom polomljeno ogledalo i nisu naravno priznali reklamaciju... rade sa najjeftinijim dostavnim službama i peru ruke na koji god način znaju da ne bi na kraju morali klijentu priznati reklamaciju..
BO
2024-02-06 10:00:42 UTC
Post by Zrinka Grzan
stiglo mi je dostavom polomljeno ogledalo i nisu naravno priznali reklamaciju... rade sa najjeftinijim dostavnim službama i peru ruke na koji god način znaju da ne bi na kraju morali klijentu priznati reklamaciju..
Kad si vec spomenula ogledalo i Lesninu, prije par godina sam reklamirao
dva (ili mozda cak i tri puta) dok nisam dobio neosteceno ili baz
greske. Na kraju su povukli zadnje izneke poslovnice na moru, srećom
ispravno.

pero
2007-04-19 18:30:04 UTC
Dodje mi nekako drago (iako zao mi je onih koji trpe) , sto mi je kuhinju
radio priceni stolar, sve po mojim nacrtima (zeljama) , sve pripasao kako ja
hocu, sve po mjeri , prema mojim hirovima...

Nisam imala love za nesto bolje, a izgleda da je ispalo - bolje. :)
--
pozdrav pero