gdje mogu prodat rabljenu odjecu (second hand)??
(prestaro za odgovor)
pool8
2009-02-09 13:17:51 UTC
zanima me dal igdje u Zg-u mogu prodat rabljenu odjecu
(hlace, veste i sl... ) u relativno dobrom stanju...

npr neki second hand shop odjece, koji se bavi otkupom?

tj gdje mogu doc i sve odjednom rijesit za 2 minute, ne mislim
prodavat na placu i sl :-)))
Zli_Zec
2009-02-09 14:16:49 UTC
Post by pool8
[...]
U našem gradu od 800 000 stanovnika, svi su prefini za tako nešto.
Nešto tako najnormalnije i najjednostavnije na svijetu... i ja to tražim
već godinama...
...a prije ih je bilo sijaset...
mephisto
2009-02-09 14:59:43 UTC
bio je jedan second hand shop tamo kod zapadnog kolodvora... na uglu di
tramvaj broj dva skrece iz ulice republike austrije u jukicevu... il
jagicevu... kako god se zvala..

samo neznam da li jos to radi...
prodavat na placu i sl :-)))
Zli_Zec
2009-02-09 15:21:01 UTC
Post by mephisto
Post by pool8
[...]
Radi, ali *ni tamo* se ne može donijeti stvari za prodaju.
Već godinama svi takozvani "second handovi" u ZG više nisu
to što bi im ime trebalo značiti - naime, preprodaju kinesku robu !
Novu. A nošenu od privatnih osoba ne primaju :-(

Ipak, jednom sam od jednog taksista čuo da ipak postoji jedan
koji uzima robu od ljudi - veli, negdje oko Petrove.
hrky.zg
2009-02-09 16:49:50 UTC
ima¹ na tre¹njevci prije okreti¹ta s desne strane ako ide¹ po ozaljskoj od
vitezovièeve nekih 50m al ne znam dal otkupljuju
lp
Post by mephisto
Post by pool8
[...]
Radi, ali *ni tamo* se ne moŸe donijeti stvari za prodaju.
Veæ godinama svi takozvani "second handovi" u ZG vi¹e nisu
to ¹to bi im ime trebalo znaèiti - naime, preprodaju kinesku robu !
Novu. A no¹enu od privatnih osoba ne primaju :-(

Ipak, jednom sam od jednog taksista èuo da ipak postoji jedan
koji uzima robu od ljudi - veli, negdje oko Petrove.
Crni_Zec
2009-02-09 17:44:12 UTC
Post by hrky.zg
ima¹ na tre¹njevci prije okreti¹ta s desne strane ako ide¹ po ozaljskoj od
vitezovièeve nekih 50m al ne znam dal otkupljuju
normalno da ne otkupljuju jer tko ce platiti 5-10kn komad ako moze kupit
neke kopije hlace za 25-45kn nove zapakirane sa orginal etiketom. A ima
ljudi da te iste rabljene hlace prodaju i za 100kn ali bitno je da ih je on
platio 750kn kada su bile nove i sad trazi 100kn. Hehe prosla su ta vremena
kada su se mogla kupiti slicna roba. Ljudi kupe ponovo orginal ili kupe novu
kopiju orginala. Makar ja bolje preveriram da platim romu 35kn hlace nego da
nosim tudje stare 2-3 godine bile one na mrtvacu ili kod nekog zenskog
zigola jer uz njih dobim jos brdo zivotinjica sumljivog porjekla :)

Bolje se sjeti onih ljudi kojima je svaka pomoc potrebna pa udjeli njima jer
obogatit se neces za par krpica ...
Zli_Zec
2009-02-09 18:10:37 UTC
Post by Crni_Zec
imaš na trešnjevci prije okretišta s desne strane ako ideš po ozaljskoj od
vitezovičeve nekih 50m al ne znam dal otkupljuju
Zao si ti Zec. :-(
pool8
2009-02-09 22:14:54 UTC
Post by Crni_Zec
Bolje se sjeti onih ljudi kojima je svaka pomoc potrebna pa udjeli njima
jer obogatit se neces za par krpica ...
pa da vjerojatno cu poklonit (dat) nekome (negdje), neda
mi se to navlacit radi 50 kn... to mi nije ni za remen koji
je premijer spomenuo (stegnite remen)
Petra
Zli_Zec
2009-02-10 13:32:00 UTC
Post by pool8
Post by Crni_Zec
[...]
Imate second hand shop kod placa na Kvatriću,...
Pravi ? Da im se može prodati roba ?

Gdje točno kod placa ?
Ypsilon
2009-02-10 21:19:08 UTC
imate jedan kriŸanje Zvonimirove i ©ubiæeva na uglu preko puta kioska na
onom 'zelenom otoku' ss malim parkom - ¹ta veæ je
i jedna ugao Livadiæeve i Nemèiæeve (blizu Maksimirske)
ne znam jel kupuju, mislim da samo uzimaju 'na komisiju', odn. kad prodaju
dobije¹ lovu, ako ne zaboravi¹ da si tamo ne¹to ostavio!
.. btw, ne morate ostavljati gdje kod kome, odnesite u npr. dom za djecu i
mladeŸ (naravno u opranom i ok stanju!)
i tako mahom drŸimo po ormarima stvari koje ne nosimo i ne trebamo....
pozdrav
Post by Petra
Imate second hand shop
kod placa na Kvatriæu,...
pero
2009-02-11 10:06:03 UTC
Post by pool8
[...]
http://tinyurl.com/ddv3j5

Tu ne. ;)
Ali bar ima popis onih koji _ne_ otkupljuju.
pozdrav pero
Zli_Zec
Za kog vraga se onda ti vaši nazivaju 'second hand' ?!?!?
pero
2009-02-11 15:23:31 UTC
Post by pero
Post by pool8
[...]
Za kog vraga se onda ti va¹i nazivaju 'second hand' ?!?!?

Kakvi - ti nasi?
Nema to veze sa mnom.
Furaju se na to da je to rabljena odjeca iz uvoza...a domacu ne zele....
Jasno mi je da nitko nece platiti u naprijed nesto sto je rabljeno i ne zna
da li ce prodati, ali verzija da doneses, pa dobijes nestoako se proda bi
bila ok...
pozdrav pero
Zli_Zec
Ta "verzija" je postojala od stoljeća sedmog pa do prije nekoliko godina.
Zli_Zec
2009-02-11 18:50:17 UTC
Post by Zli_Zec
Post by pero
Post by pool8
[...]
A u svim normalnim zemljama postoji i dan danas.

A "tvoji" su jednostavno zato što ih reklamiraš ;)
pero
2009-02-11 18:54:14 UTC
"Zli_Zec" <***@hotmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:gmv6ko$a3e$***@ss408.t-com.hr...

A "tvoji" su jednostavno zato ¹to ih reklamira¹ ;)

Aaa, too..
Pa sumnjam da ce sada svi pohrliti po uvoznu rabljenu robu.. ;)
Ovog u Zvonimirovoj vidim iz tramvaja u prolazu...nije da izgleda
privlacno...
Slobodno se oglusite na tu "reklamu". ;)
pozdrav pero
k***@gmail.com
prodavat na placu i sl :-)))
k***@gmail.com
prodavat na placu i sl :-)))
k***@gmail.com
2020-04-29 16:15:07 UTC
Post by pool8
[...]
ja tek učim služiti se kompjutorom pa sam tek sada valjda ukapirala kako to ide ovako ja sam nekada prodavala na sajmištu i tako školovala djecuna žalost doživjela sam eliku tragediju izgubila kćer stranica na facebooku PRAVDA ZA RAMY lajkaj proslijedi šalji dalje ostalo mi je jako puno stvari odjeće obuće igračaka tanjura i pitaj boga čega sve ne željela bih nekome dati NE ZA PREPRODAJU već da osobno koristi previše je toga ja sam u godinama bolsna i teško mi je sve sortirati i odvajati to je sve u kući nabacano u sobama kontakt je na stranici facebooka